شماره تماس : 71042

ام دی اف ضد لک

پوشش ام دی اف می‌تواند از جنس های مختلفی مانند پلی استر، پلی اورتان یا رزین اپوکسی باشد.این نوع ام دی اف به دلیل داشتن چنین پوششی در برابر نفوذ مایعات و مواد غذایی مقاوم بوده و در نتیجه، لکه‌ها به راحتی روی آن جذب نمی‌شوند. این ویژگی باعث شده که این نوع ام دی اف برای استفاده در محیط‌هایی که احتمال ریختن مایعات و مواد غذایی وجود دارد، مانند آشپزخانه و حمام، بسیار مناسب باشد. در مطالعه این مطلب با ما همراه شوید تا بیشتر در مورد mdf ضد لک، کاربردها و قیمت ام دی اف ضد لک بدانیم.
25 آذر 1402
ام دی اف ضد لک یکی از انواع ورق ام دی اف است که به دلیل داشتن پوششی بر روی سطح خود، در برابر نفوذ مایعات و مواد غذایی مقاوم است. 25 آذر 1402

ام دی اف ضد لک، زیبایی، دوام و تنوع

 mdf ضد لک یکی از انواع ورق ام دی اف است که به دلیل داشتن پوششی بر روی سطح خود، در برابر نفوذ مایعات و مواد غذایی مقاوم است. این پوشش می‌تواند از جنس‌های مختلفی مانند پلی استر، پلی اورتان یا رزین اپوکسی باشد و جنس آن بر قیمت ام دی اف ضد لک نیز موثر است. ام دی اف ضد لک به دلیل داشتن این پوشش، در برابر نفوذ آب و سایر مایعات و نیز مواد غذایی عایق است و در نتیجه، هیچ نوع لکه‌ به راحتی جذب آن نمی‌شود. این امتیاز در محصولات mdf ضد لک آن را برای استفاده در محیط‌هایی مانند آشپزخانه و نیز فضاهای مرطوب مانند حمام بسیار مناسب نموده است. به‌علاوه ام دی اف ضد لک در انواع رنگ‌ها و طرح‌ها تولید می‌شود و می‌توان از آن برای ساخت انواع محصولات چوبی، مانند کابینت، کمد، میز و مبلمان استفاده کرد. این ویژگی باعث می‌شود که mdf ضد لک به‌عنوان محصولی با زیبایی، دوام و تنوع بالا مطرح باشد. از نظر دوام بالا و ماندگاری طولانی مدت نیز این نوع ام دی اف از موارد خاص و ممتاز است. این محصول به دلیل داشتن پوششی مقاوم، در برابر خراش و ضربه نیز مقاومت داشته و برای استفاده در محیط‌های پر رفت و آمد مناسب است. البته قیمت ام دی اف ضد لک در چنین نمونه هایی تا حدی بالاتر است. تنوع محصولات ام دی اف از نوع ضد لک بسیار بالاست و نمونه‌های متنوع آن را در انواع ضخامت‌ها و ابعاد تولید می‌شوند. به این ترتیب می‌توان از این نوع ام دی اف جذاب و بادوام، برای ساخت انواع محصولات چوبی، مانند کابینت، کمد، میز و مبلمان و بسیاری اقلام دکوراتیو دیگر نیز استفاده کرد. 

کاربردهای ام دی اف ضدخش که باید بدانید.

قیمت ام دی اف ضد لک و فاکتورهای موثر بر آن

قیمت چوب و محصولات تولید شده از آن از جمله قیمت ام دی اف ضد لک تحت‌تاثیر فاکتورهای زیادی قرار دارد. از نوسانات بازار و تغییر قیمت ارز تا افزایش قیمت تجهیزاتی که در این تولیدات با آنها ساخته می‌شوند و نیز دستمزد نیروی کار و هزینه‌های جانبی و بسیاری موارد دیگر بر قیمت ام دی اف ضد لک موثرند. قیمت ام دی اف ضد لک با توجه به عوامل مختلفی تعیین می‌شود. به طور کلی، با بالاتر رفتن کیفیت محصول، قیمت نیز بالاتر می‌رود. بنابراین هنگام خرید ام دی اف ضد لک، باید به این عوامل توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین گزینه را با توجه به بودجه خود انتخاب کنید. اما اگر بخواهیم مهمترین عوامل موثر در این زمینه را بررسی کنیم، بهتر است به فاکتورهایی که به‌طور مستقیم بر این مورد موثرند بپردازیم. اصلی‌ترین عوامل موثر بر قیمت ام دی اف ضد لک به‌طور خلاصه عبارتند از: 

  • نوع ورق ام دی اف:
  • این ورق‌ها در انواع مختلفی تولید می‌شود که از لحاظ کیفیت و ضخامت با یکدیگر متفاوت هستند. به طور کلی، ام دی اف ضد لک با کیفیت بالاتر، قیمت بیشتری دارد. 
  • نوع پوشش:
  • نوع پوشش ضد لک نیز بر قیمت آن تأثیر می‌گذارد. به طور کلی، تولیدات ضد لک با پوشش ضخیم‌تر و باکیفیت‌تر، قیمت بیشتری دارد. این پوشش‌ معمولا از جنس‌های پلی استر، پلی اورتان یا رزین اپوکسی است. 
  • ضخامت ورق ام دی اف:
  • ضخامت ورق mdf ضد لک نیز بر قیمت ام دی اف ضد لک تأثیر می‌گذارد. ضخامت ورق آن اغلب بین 16 تا 20 میلی‌متر بوده و تولیداتی با ضخامت بیشتر، قیمت بیشتری دارد. 
  • ابعاد ورق ام دی اف:
  • ابعاد ورق mdf ضد لک نیز بر قیمت آن تأثیر می‌گذارد. تولیدات ضد لک با ابعاد بزرگتر طبعا قیمت بیشتری نیز دارند. 
  • برند تولید کننده:
  • برند تولید کننده نیز بر قیمت ام دی اف ضد لک اثر داشته و محصولات ضد لک تولید شده توسط برندهای معتبر، به‌طور معمول قیمت بیشتری دارد. برندهای معتبر تولید کننده در ایران شامل پاک چوب، آریا و فومنات هستند. 
  • توجه به محل خرید و اعتبار عرضه کننده:
  • علاوه بر موارد ذکر شده در بالا، محل خرید و اعتبار برند عرضه کننده ام دی اف نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. خرید ام دی اف ضد لک از مراکز معتبر و باکیفیت، می‌تواند خیال شما را از کیفیت محصول راحت کند. ضمن آنکه به این ترتیب می‌توانید از خدمات پس از فروش و پشتیبانی قوی مجموعه نیز برخوردار شوید و برای مثال به استعلام قیمت ام دی اف ضد لک در هر زمان دسترسی داشته باشید.

ام دی اف ضد لک: گزینه برتر برای آشپزخانه

آشپزخانه به‌نوعی پرترددترین بخش هر خانه است. به‌ویژه اگر تعداد ساکنین منزل زیاد باشد، کودک و نوجوان در میان ساکنین باشد یا رفت و آمد و مهمانی‌های زیادی در خانه شما برگزار شود. در این صورت، محیط آشپزخانه همواره شلوغ و پر تردد خواهد بود. گرچه حتی در غیر این صورت نیز، آشپزخانه همواره از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین بخش های ساختمان به‌شمار می‌آ‌ید. به همین دلیل نیز انتخاب متریال بادوام با قابلیت شستشوی آسان به‌ویژه برای بخش‌های پرتماس مانند پیشخوان و کانتر از اهمیت بالایی برخوردار است. ام دی اف ضد لک نمونه‌ای از بهترین محصولات مورد استفاده برای ساخت چنین فضاهایی است. پیشخوان آشپزخانه به‌دلیل تماس مداوم با لوازم آشپزی، ظروف و دست‌ افراد بیشتر از هر نقطه دیگر آشپزخانه در معرض کثیف شدن و آلودگی است. علاوه بر این، هنگام تقسیم غذا در ظروف که معمولا بر روی پیشخوان صورت می‌گیرد، احتمال چکه کردن یا ریختن بخشی از غذا بر روی این مکان وجود دارد. در این صورت لکه شدن پیشخوان اجتناب‌ناپذیر خواهد بود. ولی با وجود mdf ضد لک به‌عنوان گزینه انتخابی برای پیشخوان، این مشکل حل شده و می‌توان با وجود استفاده مداوم از این بخش، مانع لکه‌دار شدن آن بود. در کنار همه این موارد قیمت ام دی اف ضد لک برای ساخت پیشخوان آشپزخانه کاملا مناسب است. 

تفاوت‌های ام دی اف آنتی فینگر و ام دی اف ضد لک

عمده‌ترین تفاوت‌های موجود بین محصولات ضد لک و آنتی فینگر عبارتند از: نوع پوشش: ام دی اف آنتی فینگر و ام دی اف ضد لک هر دو با پوششی از پلی استر، پلی اورتان یا رزین اپوکسی تولید می‌شوند که آنها را در برابر نفوذ مایعات و مواد غذایی مقاوم می‌کند. با این حال، پوشش لایه ضد لک معمولا نازک‌تر از پوشش ام دی اف آنتی فینگر است. ضخامت: ام دی اف آنتی فینگر اغلب ضخامت بیشتری نسبت به mdf ضد لک دارد که باعث شده ام دی اف آنتی فینگر نسبت به نمونه‌های ضد لک در برابر خراشیدگی و ضربه مقاوم‌تر باشد. قیمت: قیمت ام دی اف آنتی فینگر اغلب قدری گران‌تر از قیمت ام دی اف ضد لک است. این تفاوت قیمت می‌تواند به دلیل ضخامت بیشتر و کیفیت بالاتر ام دی اف آنتی فینگر باشد. در ادامه به بررسی قیمت ام دی اف ضد لک می‌پردازیم. 

سخن آخر

ام دی اف ضد لک از انواع ورق ام دی اف است که با داشتن پوششی بر روی سطح خود، در برابر نفوذ مایعات و مواد غذایی مقاومت می‌کند. ویژگی که کاربرد آن را در آشپزخانه‌های امروزی با استقبال بالایی روبرو نموده است. قیمت ام دی اف ضد لک با توجه به عوامل مختلفی تعیین می‌شود که از جمله آنها می‌توان به نوع ورق ام دی اف، نوع پوشش، ضخامت و ابعاد ورق و برند تولید کننده این محصولات اشاره کرد. به طور کلی محصولاتی با کیفیت بالاتر، اغلب قیمت بیشتری دارد. همچنین خرید ام دی اف ضد لک از مراکز معتبر و باکیفیت می‌تواند خیال شما را از کیفیت محصول و خدمات پس از فروش راحت کند.


تماس بگیرید
ایــده های جدید برای طراحـان داخلی

German qulity made in iran