شماره تماس : 71042

ام دی اف های مات شرکت بارشین

1- سیلک مات:

این محصول یکی از پر طرفدار ترین محصولات مات شرکت بارشین است ،این کالای جذاب دارای پشت و روی همسان، از جنس PET ساخت کشور آلمان با ضخامت 0.3 است و در حال حاضر در 5 رنگ عرضه می شود.

2- تاپ مات:

محصول جدید شرکت بارشین که شبیه به سیلک مات ها دارای پشت و روی همسان ، از جنس PET و با ضخامت 0.3 است ولی با خصوصیات منحصر به فرد مقاومت در مقابل خط و خش پذیری بالا و ویژگی ضد لک پذیری در برابر اثر انگشت.

20 اردیبهشت 1393
امروزه ام دی اف های با سطح مات برای طراحان بسیار جذاب هستند و شرکت بارشین نیز انواع مختلفی از این محصول را در سبد کالایی خود دارد 20 اردیبهشت 1393

که در این مقاله ابتدا به معرفی محصولات شرکت پرداخته و در پایان به مقایسه آنها خواهیم پرداخت تا بتوانیم با توجه به نیاز خریداران آنها را به بهترین شکل راهنمایی کنیم.

تمامی ام دی اف های با روکش براق پس از قرار گرفتن در معرض نور خورشید تغییر رنگ خواهند داد و برای اندازه گیری میزان تغییر رنگ از فاکتور دلتا استفاده می شود اگر نتایج عددی فاکتور دلتا کمتر از 1 باشد احتمال تغییر رنگ در شرایط نگهداری نرمال (محصول در معرض مستقیم نور خورشید قرار نداشته باشد) وجود ندارد و اگر بین عدد 1 و 2 قرارداشته باشد باید منتظر تغییر رنگ در آینده ای نزدیک باشیم و در صورتی که بالاتر از 2 باشد باید منظر تغییر رنگ سریع محصول باشیم،

تماس بگیرید
ایــده های جدید برای طراحـان داخلی

German qulity made in iran