شماره تماس : 71042

معرفی برند اکستریم

این محصول به روش uv coating تولید می شود که یکی از متداولترین و با کیفیت ترین روشهای تولید محصولات پلی گلاس در دنیاست، در این روش مواد uv روی ام دی اف های ملامینه قرار گرفته و پوششی براق بر روی آنها ایجاد می کنند با خصوصیاتی که در ذیل به آن اشاره خواهد شد ، امروزه اکستریم با بهره گیری از دانش فنی به روز متخصصین خود و با بهره گیری از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه تبدیل به محصولی قابل رقابت با نمونه های اروپایی شده و در حال کسب استانداردهای بین المللی برای صادرات از کشور آلمان می باشد.

20 اردیبهشت 1393
این محصول یکی از تولیدات کارخانه بارشین و نیمن در ایران می باشد .استفاده از ده ها نوع مواد آلمانی که هر کدام خصوصیات ویژه ای در کالا ایجاد می کنند 20 اردیبهشت 1393

استفاده از ده ها نوع مواد آلمانی که هر کدام خصوصیات ویژه ای در کالا ایجاد می کنندو به خوبی کمک می کند تا بهترین نتایج در آیتمهایی نظیر : درجه براقیت بالا ، عدم تغییر رنگ، مقاومت در برابر خط و خش پذیری ، برش پذیری آسان و ... در این محصول آن را از سایر محصولات مشابه متمایز کند.

مقایسه با سایر تولیدات مشابه در داخل و خارج:

1- درجه براقیت (gloss level) : بین 85 تا 90 درصد می باشد که در مقایسه با محصولات مشابه داخلی که در آن از مواد یو وی ساخت کشور ترکیه یا چین استفاده شده بیش از 80 درصد نمی باشد و ام دی افهای با روکش pvc نیز درجه براقیتی مابین 80 تا 85 درصد دارند ، تنها محصولاتی که براقتی شبیه به این محصول دارند ام دی اف های با روکش اکریلیک مرغوب ( شبیه محصولات تاپ ایکس ) می باشد و لازم به ذکر است تنها ام دی اف های با روکش کریستال براقیتی به مراتب بهتر از اکستریم دارا می باشند.


2- تغییر رنگ ( color stability):

تمامی ام دی اف های با روکش براق پس از قرار گرفتن در معرض نور خورشید تغییر رنگ خواهند داد و برای اندازه گیری میزان تغییر رنگ از فاکتور دلتا استفاده می شود اگر نتایج عددی فاکتور دلتا کمتر از 1 باشد احتمال تغییر رنگ در شرایط نگهداری نرمال (محصول در معرض مستقیم نور خورشید قرار نداشته باشد) وجود ندارد و اگر بین عدد 1 و 2 قرارداشته باشد باید منتظر تغییر رنگ در آینده ای نزدیک باشیم و در صورتی که بالاتر از 2 باشد باید منظر تغییر رنگ سریع محصول باشیم، در محصولات uv یکی از مهمترین رفتارها و خصوصیات کالا تغییر رنگ می باشد که رابطه مستقیم با مرغوبیت و نحوه استفاده از این مواد دارد، با توجه به قیمت بالای مواد uv مرغوب متاسفانه بسیاری از تولید کننده ها در داخل از مواد ارزان استفاده می کنند که پس از مدتی تغییر رنگ می دهد و همین باعث بدبینی بسیاری از مصرف کننده ها شده است ، ما با توجه به اینکه بارها فاکتور دلتا را در محصولات اکستریم اندازه گیری نمودیم و نتایج دلتا در فاصله مطلوب بین 1 تا 0.5 بدست آمده برای جلب اطمینان خریداران، محصولات خود را تا 5 سال در برابر تغییر رنگ در شرایط نگهداری نرمال گارانتی میکنیم. لازم به ذکر است اکثر محصولات با روکش pvc عمدتا با توجه به مرغوبیت و نوع کیفیت ،فاکتور دلتایی در محدوده 1تا 1.7 دارند که در نوع ارزان آنها قطعا بعد از یکسال و در انواع مرغوب تر بعد از 3 سال شاهد تغییر رنگ خواهیم بود. این فاکتور در ام دی اف های روکش اکریلیک (تاپ ایکس) و کریستال شرکت بارشین نیز در محدوده 0.5 تا 1 می باشد.

3- موج سطحی (reflect image) :

داشتن سطح صاف و بدون موج در ورقهای براق برای خریداران بسیار جذاب بوده و شاید می توان آن را مهمترین فاکتور در انتخاب مشتریان نام برد ما در محصولات اکستریم تمامی سعی تیم فنی تولید بر آن بوده که سطح ورق ها دارای کمترین موج باشد و به اصطلاح پوست پرتقالی نباشد، در مقام مقایسه با سایر محصولات به جرات می توان گفت اکستریم از مرغوب ترین ام دی افهای روکش pvc سطحی به مراتب صاف تر و یکنواخت تر دارد و تنها سطح محصولات تاپ ایکس و کریستال شرکت بارشین است که سطحی کم موج تر از اکستریم دارد.

4- کنده شدن رویه (delamination) :

یکی از مزایای محصولات پلی گلاس در مقایسه با تمام محصولات روکش شده از قبیل روکش pvc ، اکریلیک و کریستال و ... این هست که این روکش ها ممکن است بنا به هر دلیلی از جمله استفاده از چسب نامرغوب، شرایط نامناسب تولید و ... از سطح جدا شود ولی در محصولات اکستریم مشگلی از این بابت وجود ندارد.

5- مقاومت در مقابل خش پذیری ( scratch resistant ) :

در مورد مقاومت در مقابل خش پذیری رفتار محصولات پلی گلاس به مراتب بهتر از محصولات روکش pvc استکه شاید عمده ضعف محصولات pvc همین باشد ، اکستریم راحت خش نمی افتد حتی میتوان با تغییراتی در مواد یو وی محصولی کاملا ضد خش تولید نمود ولی باید به این نکته توجه داشت که هر چه مقاومت در مقابل خط و خش بالا برود برش پذیری سخت تر می شود پس می بایست نسبتی متعادل بین میزان خط و خش پذیری و برش خوری مناسب پیدا نمود. لازم به ذکر است این محصول در مقایسه با ام دی افهای تاپ ایکس و کریستال خش پذیر تر است.

6- برش خوری مناسب( cracing ) :

همانطور که در مطلب قبل توضیح داده شد برای این که رفتار مناسبی برای برش خوری ورق داشته باشیم یعنی به بیان ساده تر ورق ها در هنگام برش لب پری نداشته باشد لازم است که تعادلی بین مقاومت در برابر خش پذیری و برش خوری مناسب پیدا کنیم به این ترتیب می توان گفت که این مهم شاید یکی از مهمترین مشگلات تولیدات پلی گلاس است ولی ما در محصولات اکستریم به این مهم دست یافته و با اطمینان در این مورد محصول خود را گارانتی مادام العمر می نماییم. لازم به ذکر است در مقام مقایسه رفتار برش پذیری اکستریم تفاوت آنچنانی باام دی اف های روکش پی وی سی و تاپ ایکس و کریستال ندارد .

7- مقاومت در برابر مواد شیمیایی :

در محصولات پلی گلاس مقاومت در برابر مواد شیمیایی ، اسیدی بسیار بالا می باشد، این محصولات تحت تاثیر این مواد لک نمی شوند و تغییری در آنها ایجاد نمی شود، در مقایسه با محصولات روکش شده مثل پی وی سی و تاپ ایکس و کریستال و ... در مقابل مواد شیمیایی مقاوم است.

8- جایگاه قیمتی محصول :

در مورد قیمت محصول باید عنوان نمود که در همه جای دنیا تفاوت فاحشی بین محصولات پلی گلاس و ام در اف های روکش شده وجود دارد ولی امروزه اکستریم جایگاه قیمتی بسیار مناسبی با توجه به سطح کیفی محصول داراست، قیمت این محصول از ام دی اف های روکش شده هم سایز و مشابه خود کمی بالاتر بوده و تفاوتی بسیار با ام دی اف های تاپ ایکس و کریستال دارد.

تماس بگیرید
ایــده های جدید برای طراحـان داخلی

German qulity made in iran