شماره تماس : 71042

mdf طرح سنگ

انتخاب mdf طرح سنگ به جای انواع‌ام دی اف‌های قدیمی، زیبایی خانه، شرکت و هر فضای دیگری که از این‌ام دی اف‌ها در آن‌ها استفاده کنید را چندین برابر می‌کند. از طرفی می‌توانید از‌ ام دی اف طرح سنگ برای نماسازی و زیبایی خارجی ساختمان‌ها نیز استفاده نمایید. فقط کافیست که طرح مورد نظر خودتان را انتخاب کرده و این محصولات را سفارش دهید.

اگر به دنبال خرید mdf طرح سنگ هستید، ولی با آن آشنایی زیادی ندارید؛ در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

ام دی اف، یکی از انواع متریال‌های ساختمانی پرکاربرد است که برای ساخت کمد دیواری، کابینت و انواع تجهیزات چوبی ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد.‌ام دی اف‌ها دارای تنوع بالایی هستند و می‌توان آن‌ها را بر اساس سلیقه و طرح مورد نظر یک محیط انتخاب کرد و دکوراسیون داخلی یک مکان را زیباتر نمود.‌ام دی اف طرح سنگ، یکی از انواع‌ام دی اف‌های موجود در بازار است. این‌ام دی اف‌ها آنقدر ظاهر طبیعی و زیبایی دارند که ممکن است خیلی راحت آن را با سنگ‌های طبیعی و مصنوعی اشتباه بگیرید.

ام دی اف طرح سنگ چیست؟

ام دی اف یک نوع متریال ساختمانی است که از ترکیب چوب تولید می‌شود و مغزی آن چوب فشرده است. چوب‌ام دی اف خام ظاهر جذابی ندارد و نمی‌تواند برای ساخت کمد دیواری، کابینت و یا هر وسیله دیگری مورد استفاده قرار گیرد. به همین خاطر از روکش‌های مختلف برای زیباسازی‌ام دی اف استفاده می‌شود. این روکش‌ها می‌توانند طرح‌های متنوع و رنگ‌بندی‌های مختلفی داشته باشند.

در سال‌های اخیر با توجه به ترند شدن سنگ‌های طبیعی در دکوراسیون داخلی ساختمان‌ها، mdf طرح سنگ به یکی از محبوب‌ترین مصالح ساختمانی تبدیل شده است. این‌ام دی اف‌ها در واقع همان چوب‌های‌ام دی اف معمولی هستند که با روکش مشابه با سنگ طراحی شده‌اند و ظاهر مشابه با سنگ‌های طبیعی دارند. کیفیت ساخت این محصولات روی زیبایی آن‌ها تاثیر مستقیمی دارد و باعث نزدیک شدن شباهت آن به سنگ‌های طبیعی می‌شود.

مزایای استفاده از mdf طرح سنگ

مهندسین طراحی دکوراسیون داخلی خانه‌های مسکونی و ساختمان‌ها، همواره به دنبال متریال‌ها و مصالح جذاب هستند که هم کیفیت بالایی داشته باشند، هم بتوان آن‌ها را با قیمت مناسب تهیه کرد. در زیبا و منحصر به فرد بودن سنگ‌های طبیعی ساختمانی شکی نیست؛ اما نگهداری از سنگ‌های طبیعی کار ساده‌ای نبوده و قیمت این سنگ‌ها نیز بسیار بالا است. از طرفی نمی‌توان سنگ‌های طبیعی را به راحتی در هر محیطی مورد استفاده قرار داد.

چوب mdf طرح سنگ با ظاهر مشابه با سنگ به شما ارائه می‌شود و می‌تواند جایگزین خوبی برای انواع سنگ‌های مرمر، کاشمر، سنگ‌های سفید و سنگ‌های طوسی طبیعی موجود در بازار باشد. به طوری که برای اکثر سبک‌های دکوراسیون داخلی، می‌توان از این سبک‌ام دی اف استفاده کرد. در ادامه به مزایای استفاده از این‌ام دی اف‌های جذاب و منحصر به فرد با طرح سنگ اشاره می‌کنیم.

تنوع بالای طرح و رنگ‌ام دی اف‌های طرح سنگ

شاید پیدا کردن سنگ‌های طبیعی به ویژه سنگ‌هایی با طرح‌های خاص کار سختی باشد. از این رو مطابقت دادن سنگ‌های طبیعی با سبک دکوراسیون داخلی و سایر رنگ‌های موجود در ساختمان یک چالش برای طراحان دکوراسیون داخلی ساختمان‌ها است.‌ام دی اف طرح سنگ در مدل‌ها و رنگ‌بندی‌های مختلفی در بازار موجود است. به طوری که هیچ محدودیتی برای خرید چوب‌های mdf طرح سنگ وجود ندارد. بنابراین، می‌توان این‌ام دی اف‌ها را با هر سبک دکوراسیونی مطابقت داد.

قیمت مناسب‌تر نسبت به سنگ‌های طبیعی

قیمت خرید و اجرای mdf طرح سنگ، نسبت به سنگ‌های طبیعی بسیار مقرون به صرفه‌تر است. این در حالی است که نگهداری از‌ام دی اف‌ها نیز ساده‌تر از نگهداری از سنگ‌های طبیعی است و حتی می‌توان‌ام دی اف‌های طرح سنگ را در محیط‌های مرطوب نیز مورد استفاده قرار داد. بنابراین، در دراز مدت این‌ام دی اف‌ها ماندگاری خوبی دارند.

مقاومت بالای mdf طرح سنگ

چوب‌ام دی اف به دلیل داشتن بافت متراکم، مقاومت بالایی در برابر شرایط مختلف دارند. به همین خاطر می‌توان از چوب‌ام دی اف طرح سنگ نیز برای ساخت انواع محصولات چوبی با کیفیت بالا استفاده کرد. مقاومت بالای این‌ام دی اف‌ها، نه تنها ماندگاری آن‌ها را افزایش می‌دهد؛ بلکه می‌تواند در دراز مدت مانع از تغییر ظاهر این چوب‌ها شود.

پخش نور بیشتر

mdf طرح سنگ دارای انعکاس نور بیشتری نسبت به سنگ‌های طبیعی است که این موضوع در خانه‌های کم نور امروزی نقش مهمی را ایفا می‌کند. ساختار صاف و رنگ براق‌ام دی اف‌های طرح سنگ، باعث می‌شود تا آن‌ها نور بیشتری را منعکس کنند و فضاهای کوچک را بزرگ‌تر نشان دهند. از این رو انتخاب این محصولات به جای سنگ‌های تیره رنگ، می‌تواند یک انتخاب هوشمندانه برای خانه‌های کوچک باشد.

محافظت از محیط زیست

برای ساخت صفحه سنگی جهت به کار بردن در دکوراسیون داخلی ساختمان‌ها، باید صدمات زیادی را به محیط زیست وارد کرد. این موضوع می‌تواند برای دوستداران محیط زیست آزاردهنده باشد. خوشبختانه‌ام دی اف طرح سنگ این دغدغه را برطرف کرده و به خوبی از محیط زیست محافظت می‌کند. در واقع آسیبی به محیط زیست با به کار بردن این سنگ‌ها وارد نمی‌شود.

صاف بودن سطح mdf طرح سنگ

صاف و مسطح بودن‌ام دی اف طرح سنگ، یکی از ویژگی‌های ساختاری این محصولات است که علاوه بر حفظ زیبایی آن‌ها، مقاومت آن‌ها را نیز افزایش می‌دهد. سطح صاف و یکدست چوب‌های mdf طرح سنگ زیبایی آن‌ها را چندین برابر می‌کند و می‌تواند باعث افزایش طول عمر، مقاومت این محصولات در برابر خط و خش و ضربه شود.

کاربردهای‌ام دی اف طرح سنگ چیست؟

ام دی اف طرح سنگی در هر جایی که نیاز به استفاده از‌ام دی اف است، قابل استفاده بوده و محدودیتی برای به کار بردن آن وجود ندارد. در حال حاضر با وجود ترند شدن سنگ‌های ساختمانی، می‌توان در محیط‌هایی که به هر دلیلی امکان اجرای سنگ‌های طبیعی وجود ندارد و یا انجام این کار به صرفه نیست، می‌توان از چوب mdf طرح سنگ استفاده کرد.

ام دی اف طرح سنگ برای ساخت کمد دیواری، کابینت‌های آشپزخانه، طراحی دکوراسیون داخلی، ساخت قفسه در شرکت‌ها و مجموعه‌های مختلف و ... مورد استفاده قرار می‌گیرد. ترکیب‌ام دی اف‌های طرح سنگ با سایر‌ام دی اف‌های ساده، زیبایی آن‌ها را چندین برابر می‌کند. به طوری که می‌توان از mdf طرح سنگ با رنگ روشن در کنار‌ام دی اف ساده با رنگ تیره استفاده کرد تا ظاهر جذاب هر دوی این چوب‌های‌ام دی اف در کنار هم حفظ شود.

آیا‌ام دی اف طرح سنگ مقاومت خوبی در برابر رطوبت دارد؟

رطوبت، یکی از عوامل مخرب برای چوب است. به هر حال چوب‌ها هر چقدر هم که فشرده و با کیفیت باشند، باز هم ممکن است در اثر قرار گرفتن در معرض رطوبت دچار باد کردگی و خرابی شود. کیفیت روکش طرح سنگ استفاده شده روی چوب‌ام دی اف، تاثیر زیادی روی مقاومت آن در برابر رطوبت دارد. معمولا از روکش‌های طرح سنگ ضد آب و مقاوم در برابر رطوبت استفاده می‌شود تا این‌ام دی اف‌ها بتوانند در دراز مدت زیبایی خود را حفظ کنند. با این حال باز هم برای استفاده از این چوب‌های ام دی اف در برابر رطوبت و محیط های خارجی با متخصصین این حوزه مشورت کنید.

قیمت‌ام دی اف طرح سنگ چقدر است؟

یکی از سوالات رایجی که سوی مشتریان برای خرید mdf طرح سنگ پرسیده می‌شود، قیمت این محصولات است. با توجه به اینکه قیمت هر متر مربع از‌ام دی اف طرح سنگ روی قیمت نهایی پروژه‌های ساختمانی و طراحی دکوراسیون داخلی تاثیر می‌گذارد، طبیعی است که یکی از فاکتورهای خرید اصلی مشتریان این محصولات، قیمت باشد.

ام دی اف‌های طرح سنگ در مدل‌های مختلف، با ضخامت‌ها و ابعاد متفاوتی تولید می‌شوند. مشخصات ظاهری و ضخامت این محصولات روی قیمت آن‌ها تاثیر بسیار زیادی دارد. بهترین راه برای بررسی قیمت‌ام دی اف‌های طرح سنگ مراجعه به مراکز فروش این محصولات است. در این صورت می‌توانید جزئیات کامل قیمت‌ام دی اف‌های طرح سنگ را بررسی کنید.

راهنمای خرید‌ام دی اف طرح سنگ

شاید یکی از فاکتورهای اصلی شما برای خرید mdf طرح سنگ، زیبایی آن باشد؛ اما باید توجه داشته باشید که کیفیت این‌ام دی اف‌ها و ماندگاری آن‌ها در اولویت است. بنابراین، حتما برای خرید‌ام دی اف طرح سنگ به فروشگاه‌ها و مراکز معتبر مراجعه کنید تا خیالتان از بابت کیفیت این‌ام دی اف‌ها راحت باشد.

تنوع در طرح و مدل‌های‌ام دی اف طرح سنگ بسیار بالا است. بنابراین، محدودیتی برای انتخاب رنگ و مدل این محصولات نخواهید داشت. بنابراین، برای خرید‌ام دی اف طرح سنگ حتما به سبک دکوراسیون داخلی مکانی که قرار است این محصولات را مورد استفاده قرار دهید، توجه داشته باشید و با خیالی راحت این محصولات را سفارش دهید.

سخن پایانی

در این مقاله شما را با mdf طرح سنگ آشنا کردیم. این سبک‌ام دی اف به دلیل داشتن ظاهر مشابه با سنگ، توانسته محبوبیت بسیار زیادی در میان افراد فعال در حوزه طراحی دکوراسیون داخلی قرار بگیرد.

تماس بگیرید
ایــده های جدید برای طراحـان داخلی

German qulity made in iran